Lazada Malaysia

Thursday, December 19, 2013

Home » Beli Tetikus Baru

Beli Tetikus Baru


Kucing memang suka main sekitar lappy kita ye? Bila saya online saje, mesti Omey ganggu. Sekali Omey tolak tetikus ni dan jatuh bawah meja, habis hancur terus tetikus saya ni. Langsung tak boleh cantum dah. Wayarnya terputus terus. 


Terpaksa beli tetikus baru. Lepas ni, kena jauhkan tetikus ni dari Omey. Kalau tak, hancur lagilah tetikus saya ni. Hijau pun hijaulah, janji boleh guna. Tetikus ni jenis Pro-link. Best juga tetikus ni, sesuai dengan keselesaan tangan kita.

4 sweet comments:

Deqla Manjew said...

omey?? hukhuk.. rindunye kat omey akak tu.. huwaaaaa.. omey solehah tu ingatkan tikus betul kot.. hihi...

izan mama mia said...

namapun tikus..mesti cat suka..hihi

Chic Na said...

kucing pun nak online jugak la.. hehe..

wireless ke ni solehah?

Cik Nur™ said...

ermm...bila tgk ni..dapat satu idea la.. :)