Lazada Malaysia

Thursday, August 1, 2013

Home » Kad Raya Daripada Blogger Eqbal Zack

Kad Raya Daripada Blogger Eqbal Zack


Terima kasih Abg Eqbal sebab sudi bagi kad raya yang cantik ni. Tahun lepas saya ada bagi alamat rumah pada Abg Eqbal (untuk post kad raya), rupanya untuk tahun ni pun Abg Eqbal bagi kad raya juga. Lagilah dua kali ganda teruja ni! Abg Eqbal, nak duit raya... :)
 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

9 sweet comments:

Nurfaezah Abdullah said...

fae blm ada kad raya pemberian dari kawan2 blogger *mood sedih*

hahahah lame much.

Deqla Manjew said...

bestnye solehah dpt kad raya.. ;)

heirizalieyana said...

yana pown ada jugak terima kad raya pmberian abg EZ

Yumida Huda said...

wah..beznye dpt kad raya
tahniah solehah

eqbalzack said...

hehe...alhamdulillah sampai juga akhirnya. inshaallah abg eq akan jadikan aktiviti tahunan htr kad raya kat kawan2... :)

-eqbalzack-

Solehah Shamsuddin said...

@eqbalzack Terima kasih abg eqbal sebab tak lupa nak hantar kad raya.hehe solehah je lagi yang belum pernah bagi kad raya kat abg eqbal :)

ainil fazieda said...

bestnyeee dpt kad raya . nk jugakkkk :P

Cik Nur™ said...

wahhh..bestnya solehah.. :)

Solehah Shamsuddin said...

Pi la mintak kad raya dari abg eq ni. hahaha