Lazada Malaysia

Monday, August 5, 2013

Home » Biskut Raya 2013 / Syawal 1434 Hijrah

Biskut Raya 2013 / Syawal 1434 Hijrah

Assalamualaikum.

Raya dah nak dekat, macamna persiapan korang menyambut Hari Raya? Persiapan saya dan famili untuk menyambut Hari Raya Aidilfitri pada tahun ni hanyalah sederhana. Tahun ni peruntukan untuk Raya kurang, jadi kami kurang shopping. Beli mana-mana yang penting saje, yang penting tiada pembaziran. Begitu juga dengan biskut raya. Biskut raya pada tahun ni kami hanya beli saje. Jom tengok biskut-biskut Raya saya. Pasti akan membuka selera.
 
 

Kerepek ni sudah selamat sebelum Raya, paham-paham sajelah ye.hehe
 




8 jenis biskut Raya, semuanya sedap-sedap belaka.
Tapi kena tahan nafsu supaya biskut dan kerepek ni bertahan sehingga Syawal.

* Biskut Raya apa yang korang dah beli? Bagitaulah sini, nak tau jugak. Manalah tau dapat menambah idea untuk beli lagi. Masih ada 3 hari lagi untuk kita berpuasa sebelum Syawal menyinggah tahun ni.

8 sweet comments:

ainil fazieda said...

amboi , bnyak nau kuih raye yer =)

Deqla Manjew said...

wahh dah siap masok dlm bekas dia.. sama la dear.. tunjuk2 jugak..

Ann Ishak said...

amboiiii awainya kuih raya dah masuk balang kuih. tart nenas tu nampak sedap la :)

...iSyA Purple* said...

adoi.. semua org da beli biskut raye ker?? rumah sy masih kosong lg.. btw, kerepek tu memang menguji keimanan. :P

jemput singgah..
http://isyapurple.blogspot.com/2013/08/jom-maen-tukor2-link.html

tenku butang said...

he2.. tu macam dah nampak kurang sikit tu.. hu3.. sedapnyaa

Cik Aini said...

hamboiiii dah siap dlm balang..skrg x sedap lg mkn kueh tggu lps semggu raya conpom suma kueh jd sedap.hahahah

Cik Nur™ said...

dah siap susun dalam balang ke..?mesti terasa dah nak rayakan.. :)

Nur pun ala kadar je tahun ni. :)

Chic Na said...

cikna buat separuh beli separuh.. huhu.. semuanya dah licin..