Lazada Malaysia

Friday, August 16, 2013

Home » Aktiviti : Sebelum & Semasa Hari Raya (2013)

Aktiviti : Sebelum & Semasa Hari Raya (2013)

Assalamualaikum.

Persiapan Hari Raya tahun ni biasa saje, tapi aktiviti sebelum raya dan selepas raya terlalu banyak. Sehinggakan sekarang ni saya nak beraya ke rumah sedara pun tak sempat, banyak sedara yang singgah ke rumah saje. Nak update entri ni pun curi-curi masa. Sebab tu saya update entri ni di malam hari.hehe


Aktiviti Sehari Sebelum Raya Pertama :
Shopping Di Sekitar Menara Condong Teluk Intan, Perak





Aktiviti Raya Kedua :
 Belanja KFC Untuk Saudara-Mara & Pergi Ke Ban Pecah, Kuala Kurau



Aktiviti Raya Ketiga :
Kenduri Tahlil Di Kampung Atok (Kuala Kurau, Perak)



Aktiviti Sepanjang Seminggu Syawal :
Kumpul Duit Raya (RM150)

Sampai hari Ahad ni saje saya dapat beraya. Selepas ni saya sambung belajar semula. Aktiviti kumpul duit raya terhenti nampaknya selepas ni.hehe ada sesiapa baik hati nak bagi duit raya pada saya lagi? :)

9 sweet comments:

Sabrina SA said...

wow .. banyaknya duit raya.. :D

ainil fazieda said...

Ainil pon busy sgt raya tahun neyh :P Ainil pon baru je dpt update entry . Jemput lah datang ke blog Ainil yeee .

Azim Aris said...

comey betul blog ni...suke3...blog sy Tak Mungkin Benar

jom exchnage bloglist jika sudi ya slamat hari raya

EZAN IDMA said...

meriahnyeee, selamat hari raye

Solehah Shamsuddin said...

Duit raya tu byk sbb sedara bg ble dyorg dtg rumah sy. tu yg byk cmtu. trmsuklah sepupu yg dh keje bg jgk duit raya kt sy. mklumlah sy xkje lg.hehe ni la masanya dpt duit raya. nt dh kje n dh kwin, xleh dpt duit raya dh.hehe

Rosmiza Ali said...

Selamat hari raya Solehah! ^^,

ZON PERMAISURI CHOMEL

Cik Nur™ said...

seronoknyaa... :)

Chic Na said...

meriahnya raya..

selamat hari raya..

Deqla Manjew said...

wahhh dah besar pun dpt duit raya byk tu.. hihihi..