Lazada Malaysia

Friday, July 19, 2013

Home » Keterangan Daripada Pemilik Asal "Puisi Dayana Untuk Suaminya, Ashraf Muslim"

Keterangan Daripada Pemilik Asal "Puisi Dayana Untuk Suaminya, Ashraf Muslim"

Assalamualaikum.



* Tak pasal-pasal saje post perkara yang tak betul dalam blog ni. Rupanya puisi tu bukan original daripada kak Dayana. Maaf. Malas nak post pasal artis dah lepasni.huhu

8 sweet comments:

Farah Waheda Wahid said...

sememangnya puisi tu bukan dari dayana dear...

trah zain said...

lor... camni ka?

Chic Na said...

oooo.. baru tau.. takpe solehah sebab xtau kan.. ;)

Masha Meisters said...

takpe la kita tak tau....macam2 la dyerong ni kan

Cik Nur™ said...

ohh...jelas dah sekarang ni....

Si Matatajam said...

Owh camtu kisahnya yek..salah faham la ni..lps ni kena lebih berhati-hati kalau nak post kat blog kan dear

jaakechik said...

takper la nk buat mcm mana. kita jadi leliru sbb penulis sebenar tu tulis mcm dia duk di situasi dayana. tu yg ramai keliru tu.

Deqla Manjew said...

yup.. dah tau mmg bukan dayana yg tulis nukilan tu...