Lazada Malaysia

Wednesday, April 3, 2013

Home » » Wordless Wednesday-3 April 2013

Wordless Wednesday-3 April 2013


Novel Kalbu Soseki Natsume & Novel Saga.
I think Kalbu is better than Saga.

12 sweet comments:

Ayuni said...

ala, x minat novel BM...

Deqla Manjew said...

mcm novel yg dah agak lama... apa isi ceritanya??

Mrs Velentine said...

best ker??

are_lin@yu said...

suka bca novel eh..hehe

Rizky Adi Pranata said...

Terima kasih atas artikelnya.
o iya selama saya jelajah mencari ilmu dengan blogwalking, menurut saya
anda memiliki kelebihan tersendiri dari situs-situs lain dan jujur potensi
anda juga sangat bagus, banyak juga ilmu yang saya pelajari disini jika ada
waktu saya akan berkunjung lagi.
ditunggu kunjungan baliknya :D
jangan lupa Follow back & Commant back ia
>> http://rizkyadipranata04.blogspot.com/ <<
>> http://cr-04.blogspot.com/ <<
#Semoga sehat selalu :D

BaNu Syah said...

best ke novel tu..

N.Aima K said...

fuh selamat membaca!!

Yumida Huda said...

wah..novel...
novel tu genre apa solehah?

Karukord jagau said...

novel kalbu meruntun jiwa..haish malasnya aku nk baca novel...dulu2 rajin taw..

Cik Nur™ said...

tak pernah baca lah solehah..
best ke..?

tp mcm pernag dgr kedua2 novel ni...
hihih

Deqla Manjew said...

@Ayuni
ish apa la ayuni..kita kan org melayu, baca gak la novel bm.. ate, 1 malaysia...

Yana Libra said...

sga tu mcm novel lama..huhu..sy minat baca novel melayu dan english..hehe..asalkan best~ :)