Lazada Malaysia

Sunday, April 7, 2013

Home » Pergi Ke Klinik & Surgeri Lee Kerana Batuk & Selesema

Pergi Ke Klinik & Surgeri Lee Kerana Batuk & Selesema



Assalamualaikum. Sakit masih tak hilang lagi. Kelmarin saya pergi Klinik & Surgeri Lee. Dah lama tak menjejakkan kaki ke klinik ni, rasanya kali terakhir masa saya dalam umur 6 tahun. Doktornya masih kacak, walaupun umur sudah sebaya abah.

Saya pergi klinik ni sebab batuk dan selesema, Alahai, makin lama makin banyak ubat kena makan. Tak larat nak makan ubat. Apa-apapun, korang doakan saya cepat-cepat sembuh ye. Terima kasih.

7 sweet comments:

Cik Nur™ said...

ehh..itu gula2 kan..
lama tak mkn gula2 tu..
hihihi

Cik Nur™ said...

moga cepat sembuh ye solehah...

Solehah Shamsuddin said...

@Cik Nur™ gula2 berubat tu jela yang sedap, yang lain xsedap. pahit :(

Deqla Manjew said...

ehh gula2 tu ingtkan bukan ubat..hahaha

N.Aima K said...

eh itu mcm gula2 asam jawa je..

Mrs Velentine said...

semoga cepat sembuh..

Chic Na said...

yg mcm candy tu mesti ubat batuk. cepat sembuh solehah. :)