Lazada Malaysia

Thursday, April 18, 2013

Home » Jumpa Doktor Lagi - Klinik Nurul Huda, Teluk Intan

Jumpa Doktor Lagi - Klinik Nurul Huda, Teluk Intan


Semalam saya pergi ke klinik ni lagi. Doktor pun terkejut sebab saya tak elok lagi. Kali ni doktor bagi ubat yang betul-betul kuat sehinggakan malam tadi selepas makan ubat saya terus tertidur. Ubat ni memang bagi saya cepat mengantuk. Ubat yang saya maksudkan ni ialah ubat batuk, warna oren. Oklah, saya online ni pun baru lepas makan ubat batuk ni. Online kejap saje ni. Doakan saya cepat sembuh ye. Offline dulu.

* Thanks Apit untuk doodle Muslimah tu... :)

7 sweet comments:

Deqla Manjew said...

laa... tak sihat lagi ke? moga kali ni cpt sembuh yer...

waddah jannah said...

sabarlah kak eh,, hurmm,, ika doakan akak cepat sembuh,,:D

veesandii said...

assalamualaikum ... klu tekak tu sakit sgt makan jer asam jawa kat paket tuh . klu x thn masam , golekkan lah kat gula ya ... Inshaa Allah ...

•••cikla in the house••• said...

Semoga cepat sembuh... I'm new here...

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

eh eh org teluk intan ye???? tunang ena org sana juga.. mesti dia tahu tempat klinik ni..

apapun semoga cepat sembuh syg! >.<

Chic Na said...

lamanya solehah batuk. hope lepas ni ok. ;)

Cik Nur™ said...

Moga cepat sembuh ye solehah...
jgn miunum ais...