Lazada Malaysia

Wednesday, April 3, 2013

Home » Demam Kerana Terkena Gigitan

Demam Kerana Terkena Gigitan


Pasti korang dah sedia maklum di facebook saya. Saya demam harini. Demam kerana terkena gigitan. Oleh kerana ubat demam masih ada, doktor cuma bagi ubat untuk hilangkan bengkak gigitan ni. Doktor pun tak pasti samada saya terkena gigitan semut atau serangga lain. Sebab ada satu saje lubang gigitan dan bengkak gigitan merah sampai sekarang. Sebenarnya dah 3 hari bengkak ni ada. Walaupun sentuh sikit di kawasan bengkak, tetap sakit. Sampaikan saya tersentap sendiri bila doktor sentuh. 


Harini saya baru pergi klinik sebab kesan gigitan masih tak hilang. Tiga ubat doktor bagi pada saya. Doakan saya cepat sembuh ye.

12 sweet comments:

Nur Faie said...

Nasib baik kakak pergi klinik ^ ^ Selamat sembuh yaa , ,

Diari Si Froggie said...

macam mana boleh kena solehah? risau juga mendengarnya.. doktor pun tak pasti gigitan ape.. emm. Moga solehah baik2 saja.. sabar na.

Cik Nur™ said...

apa yg gigit solehah tu ye...
kena time tido ye...

sapu ubat selalu tau...

aReLaN said...

siannya.moga cepat sembuh k.jangan lupa makan ubat tu tau.

Chic Na said...

cepat sembuh solehah. :)

LYAfrina said...

huhu... moga cpt sembuh ya.. harap x melarat.. doc xde inject ke?? sbb cam asya aritu bwk emergency, doc inject.. bru surut begkak

LYAfrina said...

moga cpt sembuh ya

Che Rosliza Che Mat said...

semoga cepat sembuh ya solehah..

Deqla Manjew said...

mmg tak sng dudok la kalo gatal2 ni kan.. jgn lupa mkn ubat yer...

Yana Libra said...

kena gigit ape solehah? pelik2 je..moga cepat sembuh ye luka tu..

Cinta Misteri said...

so skang dh ok lom?

N.Aima K said...

alahai ciannya you dear get well soon :(