Lazada Malaysia

Saturday, January 26, 2013

Home » Poster Perarakan Maulidur Rasul

Poster Perarakan Maulidur Rasul



Poster ini dilukis oleh mama saya dan diwarnakan oleh saya.



Poster ini juga dilukis oleh mama saya dan diwarnakan oleh adik dan mama saya.

25 Januari 2013 - Perarakan diadakan dari sekolah mama, kampung-kampung yang berdekatan sekolah sehinggalah ke sekolah kembali. Walaupun sambutannya tidak meluas, tetapi cukup untuk memeriahkan murid-murid yang menyertainya. Walaupun saya tidak terlibat dalam acara perarakan, tetapi saya dapat merasai kemeriahannya. Bagaimana pula dengan sambutan Maulidur Rasul di tempat korang? Ceritakanlah... :)

15 sweet comments:

Cinta Misteri said...

tahun ni CiM tak berarak pownnn huhuhu....rindu zaman dulu, stiap tahun akan berarak mengikut group2 sekolah atau persatuan

Che Rosliza Che Mat said...

cantik tulisan jawi...kat kampung pernah sambut meriah...

evangelistaNiL said...

wahhhh terbaik ! nak join

Cik Nur said...

Nur pun xberarak pun..
sambut depan TV jee...

kinara kinatara said...

wah bestnya dapat berarak bersama sama:)

Solehah Shamsuddin said...

Memang best kwn2 semua :)

nea lopah said...

Salam maulidur rasul & perkenalan... jemput singgah blog akak.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bestnyer dpt berarak

Yumida Huda said...

cantik la tulisan jawi mama solehah...lama dh x menulis jawi ni

Solehah Shamsuddin said...

@Yumida Huda eh akak yumida. akak, solehah rindu akak sgt2 :)

Cik Aini said...

yupp..
Rasulullah idola kita :)

btw cantik lah tulisan mama Solehah :)

dya bunga said...

rindu nk join perarakan

Mrs Velentine said...

teringat time sekolah...MV ikut berarak tahun ni

Chic Na said...

meriah sambutan kat sana ya. ;)

kayyana said...

wahh.. mcm meriah je kan yana tgk siap ade banner lg.. kt sini blum wat sambutan lg.. hihihi