Lazada Malaysia

Monday, January 14, 2013

Home » Istimewa Di Akhir Tahun 2012 & Awal Tahun 2013

Istimewa Di Akhir Tahun 2012 & Awal Tahun 2013

Sebelum ini sememangnya saya nak update mengenai hadiah di bawah. Tetapi oleh kerana kamera saya rosak pada akhir tahun lepas, semuanya jadi tergendala. Jadi sekarang, saya dapat update entry bergambar semula. Minta senyum semua. Jom tengok apa yang saya dapat pada akhir tahun lepas dan awal tahun ni.

Akhir Tahun 2012


Tempat kedua dari Rima Closet


Beli 2 buah buku : Sebelum Aku Bernikah & Why Men Don't Listen And Women Can't Read Maps




 Dapat kad derma organ dari Pusat Sumber Transplan Nasional


Beli 4 charcoal mask dari kedai Daiso, 1 natural aloe mask sheet (i.myss), lipice dan bedak kompak Garnier di Watsons - Aeon Supermarket Sri Manjung

5th Place :
Topup RM15 + Review blog dari Eca Dwinky Asha



Hadiah shawl dari Intan Berlian. Ketika bercuti di Pulau Pinang akhir tahun 2012, saya sempat beli  bekas pensil yang diperbuat oleh kain yang diukir batik

Awal Tahun 2013



Keychain Penang dari Eyriqazz.com



 Keychain Melaka dari Cik Nur



Hadiah rawatan percuma dari Yun Nam dan London Weight (Free of charge)

Topup Celcom RM 5
Teka entri pertama di amirnawawi.com



Wallpaper dari Azhafizah

Tempat Ke 3  dari Coretan Anuar.com
Wang Tunai RM150 berserta hadiah istimewa iaitu 2 buah ebook:
1) Mencari Sumber Pendapatan Di Internet
2) 7 Strategi Tambah Wang Saku

serta free sample yang korang juga boleh dapat di SINI.

p/s : Syukur Alhamdulillah dengan segala yang diberikan. Terima kasih semua. 2 fridge magnet dari Eyriqazz dan 1 keychain dari blogger Azhafizah masih belum sampai. Saya akan update lain nanti... :)

6 sweet comments:

Kekzamanis said...

Alhamdulillah, murah rezeki Solehah.. =)

Nastyna said...

wow u organ donor, bravo.

Unknown said...

tu diaa.. skali harung.. hihi..byk betol!

Mrs Velentine said...

tahniah..rezeki..

Cik Ai said...

tudia...
byknya..betul2 save nih..trs wat skali harung je ek :)

mummyrinazone beauty said...

wahh banyaknyer solehah dapat..rezeki sungguh=)