Lazada Malaysia

Saturday, September 29, 2012

Home » , , » Kerana Facebook, Twitter Dan Blog, Si Dia Cemburu Buta

Kerana Facebook, Twitter Dan Blog, Si Dia Cemburu Buta



Siapa kat sini sokong dengan ayat di atas? Saya yakin hampir keseluruhan korang sokong dengan tajuk di atas. Ye saya pun begitu. Saya juga sokong ayat di atas. Kerana Facebook, Twitter Dan Blog, Si Dia Cemburu Buta. Kenapa si dia cemburu? Rasanya banyak sebab yang dapat disimpulkan di sini. Saya juga tak pernah terelak dari situasi di atas. Kerana semua ini, si dia tinggalkan saya. Saya buntu sekarang ni, patot ke saya berhenti menggunakan facebook, twitter dan blog untuk kebaikan kami berdua? Kerana si dia tak bagi saya guna ketiga-tiga laman ni dah. Saya keliru. Kawan-kawan, tolong bagi pendapat please...

14 sweet comments:

nursuriani said...

ntahlahhh pada saya tak perlu kot. kalau nk huraikan panjang berjela. tapi kesimpulan dia tak perlu. :)

~Cik Sweety~ said...

buatlah keputusan yang terbaik tuk kamu berdua.. sweety doakan moga hub kamu kekal yea solehah..

Unknown said...

ajarlah dia berfikiran matang...fikirkan positif dan yang baik dulu sebelum kata tidak...mmg semuanya ada keburukan tapi tidak semua buruk....fikirlah secara logik....yer..

Chic Na said...

take it easy dear. pilih keputusan terbaik yg boleh puaskan hati kedua2 pihak k. :)

Unknown said...

sy sokong, ehehe :D

Unknown said...

setuju! hee :D

Cik Ai said...

ermm
ssh nk cakap..
nk kata jgn ikut cakap dia pun kang jd mcm lain plak.tp kalo nk buang ketiga2 ni pun,ada kebaikannya jugak..
pikirlah sebaik2nya :)

9n0L4 said...

takde salahnye pun gune laman sosial ni, atas kita sendiri sbnrnya. ;)

Si Matatajam said...

Kak M rasa tak perlu la sampai nak abaikan teknologi terkini untuk kita bersosial asalkan kita tau batas2 yg sepatutnya...Si Dia tu sepatutnya lebih memahami dan terbuka terhadap perkembangan semasa..tak semestinya laman sosial ni menjadikan seseorang tu negatif..contohnya macam kak M sendiri, Facebook dan blog la yg telah bukakan minda kak M ntuk berubah menjadi muslimah yg lebih baik...apa2 pun pilihan terbaik di tangan solehah sendiri...fikir la yg terbaik untuk diri sendiri dan untuk kalian berdua... Maaf yek panjang plak akak komen...

Miss N™ said...

rasanya tak perlulah..lagipun xde sebab dia nak suruh solehah hentikan semua ni.. solehah bukannya buat benda bukan2 dengan blog, fb ataupun twitter.. kalau dia nak kita faham dia, dia kena faham kita dulu...

kena kaji selidik dulu, sebelum buat apa2 keputusan.

dya nasir said...

entah lah dia xtahu nak bgi nasihat..tpi bagi dya si dia perlu bagi guna fb twitter or blog..xpun bgi guna salah satu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

fikirlah mn yg baik utk kamu berdua :)

Nurul Says said...

minta la alasan yg munasabah..dalam sesuatu hubungan tu kena ada kepercayaan. kalau hati sentiasa x percaya tutuplah akaun banyak mana pun hati tetap tak akan tenang..

Chel Alalguring said...

salam.. its 2013 now. hope saya tak lambat. saya pun in situation ni. 1stly cara saya handle. i keep guna social networking ni tapi password saya si dia tahu. so senang untuk dia tgk2 aPA yang saya buat. kebiasaannya cemburu buta bila cthnya kt fb, we have guy as friend in fb. kan? tp saya tak saya list all girl kawan saya. lelaki even i know them saya takkan approve memandangkan saya memang tidak berminat untuk menambah rakan laki di fb. blog pula, saya takkan post gambar2 saya. hope useful.