Lazada Malaysia

Wednesday, August 15, 2012

Home » , » Blogger EqbalZack.Com Follow Blog Solehah. Terima Kasih Abang Eq! :)

Blogger EqbalZack.Com Follow Blog Solehah. Terima Kasih Abang Eq! :)

Assalamualaikum.


Alhamdulillah, ini kali ketiga blogger terkenal follow blog ni. Dulu blogger Lulu Caldina dan blogger Lyssa Faizureen follow sini. Kali ni blogger Eqbal Zack pula. Syukur ke hadrat Allah, semakin lama semakin bertambah follower blog ni.

Dengan rasa rendah dirinya saya mengucapkan terima kasih kepada blogger Eqbal Zack kerana sudi follow blog saya yang tak seberapa hebat ni. Jika nak dibandingkan blog saya dengan blog abg Eq, jelas kelihatan banyak perbezaannya. Blog abg Eq memang sudah dikenali ramai di luar sana tetapi blog saya ni cuma dikenali oleh blogger yang hanya rapat dengan saya saje. Saya pun masih bertatih-tatih dalam dunia blogging ni. Maklumlah blog saya pun belum lagi berusia setahun. Harap saya dapat tunjuk ajar dari blogger Eq suatu hari nanti.

Sesiapa yang belum follow blog EqbalZack.Com, cepat-cepat follow blog Abg Eq ni ye. Manalah tau tiba-tiba nanti korang nak travel ke Australia, bolehlah cuba tanya Abg Eq ni. Abg Eq ni bolehlah jadi tourist guide korang nanti... :)