Lazada Malaysia

Sunday, June 10, 2012

Home » Perlawanan Jerman Vs Portugal - 10 Jun 2012

Perlawanan Jerman Vs Portugal - 10 Jun 2012

Assalamualaikum.

Tak pernah-pernah saya update pasal bola, tiba-tiba malam ni teringin nak update. Maklumlah pasukan kesayangan saya akan beraksi malam ni. Malam ni perlawanan di antara Jerman dan Portugal akan diadakan. Perlawanan akan berlangsung pada 10 Jun 2012 tepat pukul 2.45 pagi ini. Dah rasa macam jantung ni berdegup kencang bila fikir kedua-dua pasukan ni sebab kedua-dua pasukan ni hebat. Korang nak tau yang mana satu pasukan pilihan saya? Semestinya Portugal. Ayuh Portugal, saya mau korang menang malam ni! Jangan hampakan saya please... Kalau korang kecewakan saya, saya akan menduakan korang.hehe Boleh percaya ke saya akan menduakan korang? Mesti korang tak percaya kan.hehe Sama sekali tidak. Saya tak akan menduakan korang ok. Buat elok-elok tau Portugal! Ha, lagi satu saya nak bagitau. Pemain pilihan saya malam ni semestinya abang Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro. Tu dia nama panjangnya sekali saya letak. Yang paling tak tahan, siap ada abang lagi tu.hahaha


Kenal tak jersi sape kat atas ni? Kalau tak kenal, meh saya kenalkan. Inilah jersi abang saya, Cristiano Ronaldo. Doodle ni siap dipakai dengan jersi asal abang Ronaldo lagi. Yang paling penting ada nombor 7 tu.hehe Jangan bagitau yang doodle ni saya lukis tau sebab semestinya bukan saya yang lukis. Tangan kaku yang macam kayu ni tak kan boleh lukis doodle secantik ni. Mestilah ia dilukis oleh orang lain. Terima kasih Apit untuk doodle ni. Saya suka sangat doodle ni. Terbaikla!

p/s : Cantikkan kasut Cristiano Ronaldo tu?hehe

4 sweet comments:

RIZZNA said...

Huhuhuh...Ayam Belanda dah boleh masak kari malam nie....

Takpa, perlawanan ke-2...Go Go Jerman (tapi....assignment tak siaplah nampaknya)

Thks aehhh..susah2 jer bg link tue. Thksss sgt2 really appreciates it. :)

Solehah Shamsuddin said...

hehe same2.

Chic Na said...

mentang2 christiano ronaldo tu hensem, terus sokong portugal ya. hehe..

cik na sokong england sbb ada abg john terry. :)

Solehah Shamsuddin said...

erkk john terry?dia pn hensem gak tu.tp solehah xmau ambik dy,sbb tu kan abg chic na.hehe

p/s:korang jgn ambik abg ronaldo sy tau.klu nk,pegi amek org len.haha