Lazada Malaysia

Saturday, June 30, 2012

Home » Demam Ohh Demam!!

Demam Ohh Demam!!


Assalamualaikum.

Sebenarnya saya tengah demam, batuk dan selesema ni tapi gagahkan diri untuk online blog. Sungguh tabah saya ni kan. Dahla tak da mood, kepala pening-pening. Saya harap esok saya akan sihat. Doakan saya sembuh ye semua. Kawan-kawan saya rehat dulu. Nanti saya akan bw blog korang bila saya dah sembuh. Sayang korang semua.

p/s : (Dunia realiti) Baiknya la miau saya ni. Tuam kepala saya siap "landing time". Sabar-sabar
=.=

25 sweet comments:

Si Matatajam said...

Ala sian dia... Mkn ubat tau. Rehat byk2.. Bw tu nanti sembuh pun tak pa... Take care dear...

Cikrosecute said...

Baik betul miau tuam atas kepala gan bulunya hihihi

fieda said...

olololo....solehah,comeynyer kucing tu...syg dia kt tuan dia...

semoga cepat sembuh la ye..

Misya Mialen said...

moga cepat sembuh dik. mkn ubat yea. eh tomei la kucingbt mcm tu. hihi

~Cik Sweety~ said...

haha..klakar kucenk tu..tgk, haiwan pn ada sifat belas tau..hikhik.. moga cepat sembuh yea dear..

Cendol said...

smoga cpt sembuh ye

Chic Na said...

cepat sembuh ye solehah. take care. rajin si meow tu. ;)

Liyana Anuar said...

makan ubat ye~~

moga cepat sembuh~ :)

dya nasir said...

semoga cpt sembuh ye

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kesian solehah...semoga cpt sembuh yer :)

Miss Syahbanu said...

laa demam ker..smoga cpt sembuh yer..

Nurul Says said...

baiknya kucing..comel

Solehah Shamsuddin said...

@Si Matatajam hehe tq ye

Solehah Shamsuddin said...

@Che Rosliza Che mat hik3.akak ros da pengalaman x?

Solehah Shamsuddin said...

@fieda tau xpe.tuam kepala solehah gne bulu dy.bkn bg solehah baik demam je ni,ni bg solehah geram dgn dy da lg da la.hehe tq ye doakan solehah

Solehah Shamsuddin said...

@Misya Mialen org demam sambil sedut bebulu dy yg gebu2 tu.sabo je le.hehe

Solehah Shamsuddin said...

@~Sweet Honesty~ sifat belas kasihan pada tuan dy yg comey.hehe

Solehah Shamsuddin said...

@cendol hehe tq.

Solehah Shamsuddin said...

@Chic Na hehe rajin tuam tuannya dgn bulu gebu dy.hehe

Solehah Shamsuddin said...

@Yana Libra ok tq kak yana.hehe ubat? itu perkara kdua.hehe yg penting,blog

Solehah Shamsuddin said...

@dyabunga tq dya. :)

Solehah Shamsuddin said...

@Wanieys hehe xprlu kcian,kn solehah da tukang tuam kepala.hahaha

Solehah Shamsuddin said...

@Miss BaNu ye.smlm teruk.harini dh kurang.insya-Allah nt akan ok xlme lg

Solehah Shamsuddin said...

@IntaNBerliaN tq kak Ina :)

Solehah Shamsuddin said...

@N.Aima K hehe comey mcm tuan dy da x?