Lazada Malaysia

Thursday, May 10, 2012

Home » Terima Kasih Apit - Doodle dari Segmen Doodle Nama Saya

Terima Kasih Apit - Doodle dari Segmen Doodle Nama Saya


Assalamualaikum semua.

Peace yo~!! Ha, itu trademark doodle ni ye. hekkk memandai je saya bagi trademark doodle ni :) xpasal2 Apit marah kang. Apit tak mo marah ye. saya gurau je (sambil buat muka comel) . Korang semua, comel x doodle yang saya lukis ni? Comel kan, comel kan. keh3 konfim semua orang tak caye yang saya lukis doodle ni sebab kat atas tu dah tertera nama pembuat doodle ni. korang tak payah percaya kalau saya bagitau saya pandai buat doodle. Tangan keras macam batu nak berangan lukis doodle. cehhh Kalau mendesign sesuatu saya reti la. hehe Sebenarnya entry ni nak ucap terima kasih je, tapi tak tau kenapa mukadimahnya panjang sangat. Okla, tq Apit untuk doodle ni ye. Doodle ni comel macam saya kan? Ok perasan lagi. erkkk

0 sweet comments: