Lazada Malaysia

Wednesday, April 25, 2012

Home » Nantikan Kemunculan Giveaway Kedua Saya.

Nantikan Kemunculan Giveaway Kedua Saya.

Assalamualaikum dan hai semua.

Ini entry gempak untuk pengunjung setia blog ini. Sebenarnya pada malam ini saya telah berbesar hati untuk mengadakan GA kedua saya yang telah saya janjikan ketika kemunculan GA pertama saya. Tapi ini bukan entry GA saya ini ye. Nanti tepat pukul 12.01 pagi bertarikh 26 April 2012 saya akan lancarkan GA kedua saya. Saya harap ada ramai yang join.

GA apa yang saya bersemangat sangat nak lancarkan ini ye?hehe. Yang pasti semua orang ada hari tersebut. Dapat teka tak maksud saya ni? Kalau ada yang tak dapat teka, baiklah saya bagitahu jawapannya ye. Jawapannya ialah hari lahir saya. Sempena hari lahir saya yang jatuh pada 27 Mei setiap tahun, tahun ni saya akan buat satu kelainan kerana saya nak kongsi kemeriahan hari lahir saya pada tahun ini dengan kalian semua. Nak tak korang sambut hari lahir saya ni? Tapi saya tak mampulah nak beli kek besar satu lori untuk kalian semua. Boleh muflis saya nanti.hehe Jika korang join GA saya ini, ini bermakna korang sudah menyambut hari lahir saya ni bersama-sama saya. Orang cakap selalunya tuan punya hari lahir yang dapat hadiah kan, tapi kali ni saya pula nak bagi korang hadiah sempena hari lahir saya. Apa salahnya kan kalau saya ubah prinsip ini.hehe Oklah saya tak nak cakap banyak lagi, korang semua tunggu sajelah kemunculan Giveaway kedua saya malam ini ye.

psssttt...korang nak tau tak apa impian saya ketika hari lahir saya? Sebenarnya saya teringin nak dapat kek yang ada gambar 'My Melody'. Jika saya dapat kek ini, bahagia sungguh hidup saya. Jom layan gambar kek di bawah ini yang bertemakan 'My Melody'. Moga korang terhibur.


Alolooo comeynye kek My Melody ni. Nasibla awak makanan, kalau awak barang kemas dah lama saya simpan sebagai koleksi saya.hehe Comey kan kek ni?


Jika kek atas ini dapat saya makan, saya yakin saya akan gembira keriangan. Yelah saya teringin sangat nak makan kek ni. Dahla comel, geramnya saya.hehe Kalau dapat kek ni masa hari perkahwinan saya pun best juga kan.hehe oklah itu saje. daaa

0 sweet comments: