Lazada Malaysia

Thursday, March 22, 2012

Home » Tq Intan Berlian ~Walaupun Tak Menang, Tapi Tetap Dapat Juga~

Tq Intan Berlian ~Walaupun Tak Menang, Tapi Tetap Dapat Juga~

Assalamualaikum dan hai semua.

Nampak tak handphone strap di atas?
Hahaha... Saya tak tahu nak cakap apa-apa sudah, rasanya sudah berkali-kali saya menang contest kemudian dapat keychain dan h/p strap. Rezeki jugak tu kan daripada tak dapat apa-apa. Ha, sebenarnya flower h/p strap diatas bukan disebabkan saya menang contest lagi tau. Tapi saya dapat dari SINI. Dah baca kan semua? Baiknya la kak Ina kita ni. Walaupun ada yang tak menang contest, tapi kak Ina tetap bagi free gift kepada siapa-siapa yang tak menang. Oh saya tak kan serik join GA kak Ina.hehe Akak,tq untuk flower h/p strap ni ye. Cuma Allah saje yang dapat balas jasa baik kak Ina. Amin. Sepatutnya entry ucapan terima kasih ni di post awal bulan Mac ni, tapi disebabkan saya terlalu sibuk dengan pelajaran saya, maka entry ini tertangguh. Maaf ye kak Ina. Okla semua ye. Itu saje saya nak bagitahu. Sayang awak semua.
Tata.