Lazada Malaysia

Sunday, March 4, 2012

Home » Tamat ~ My 1st Giveaway-Rumah Siapa Ini? ~

Tamat ~ My 1st Giveaway-Rumah Siapa Ini? ~

Assalamualaikum dan hai semua.

Mungkin anda semua tak sedar GA saya ini kan, sebab saya tak menggunakan sticky post untuk GA ini. Ini kerana blog saya menggunakan blogskin, jadi setting untuk buat sticky post tak ada. Ini adalah kesilapan saya. Harap maaf semua. Kalau ada siapa-siapa yang tahu setting untuk sticky post untuk blogskin, harap bagitahu saya ye.eheee

Ramai yang tertanya-tanya, rumah cun ini milik siapa ye?
Jawapannya ialah :

RUMAH RONALDINHO

Sumber :


@


&

Banyak link lagi yang tak dapat dinyatakan di sini.
Bayangkan ini ialah rumah saya, bahagianya hidup.hikhikhik
Kepada semua peminat, di bawah merupakan laman web rasmi Ronaldinho.

**************************

Terima kasih pada yang sudi join.
Yang tak menang, jangan sedih-sedih ye.
Insya-Allah lain hari mungkin rezeki anda pula kan.
Tanpa membuang masa, saya ingin umumkan pemenang GA ini.
Berikut ialah pemenang My 1st Giveaway-Rumah Siapa Ini? :

1st : Mr. Heart

2nd : Shima

3rd : Lezza

4th : Ain

**************************

Kepada pemenang, saya sudah minta anda emelkan No.telefon/pakai line apa.
Hadiahnya, saya akan send kepada pemenang dalam waktu terdekat ni.
Saya akan hantar kod topup kepada pemenang.
Sila check emel atau telefon anda ye.
Terima kasih.
Cheers~!!!

4 sweet comments:

mR heArt said...

yeayyyyy menang... thankss cik soleha

Unknown said...

hah nasib baik x join klu x mesti menang :p

Solehah Shamsuddin said...

tahniah Mr.Heart.

Solehah Shamsuddin said...

hahaha..abg la wt lawak...Ronaldo yeye