Lazada Malaysia

Saturday, February 25, 2012

Home » free HEADER untuk SAYA dari BELOG GILA!

free HEADER untuk SAYA dari BELOG GILA!

*Klik header untuk join

Assalamualaikum semua.
Jom kita join contest ni.
Belog Gila, saya nak header comey warna pink ye.hehe ^_^

Id Facebook : Solehah Shamsuddin

(Dua-dua orang ini suka join contest.. Kan dah kena tag.)

Syarat-syarat contest:-
  1. WAJIB follow BELOG GILA!
  2. like fan page belog GILA
  3. buat satu entry yang bertajuk "free HEADER untuk SAYA dari BELOG GILA!"
  4. letakkan header contest ini
  5. copy paste ayat dibawah
  6. free HEADER untuk SAYA dari BELOG GILA dengan hanya copy paste sahaja ayat ini sahaja! ini adalah sempena followers BELOG GILA yang sudah mencapai 150 orang dan alexa ranking yang mencapai bawah 1 juta! tiga blog yang menyertai akan dipilih melalui random.org dan akan mendapat header percuma dari BELOG GILA. Cepat sebelum terlambat! Copy ayat pendek ini dan paste segera di blog anda!
  7. tagkan 2 orang rakan anda dan pastikan mereka tahu.:)
  8. linkkan post anda di entry contest ini.
  9. sekiranya penyertaan kurang dari 10 orang maka contest ini automatik dibatalkan.