Lazada Malaysia

Tuesday, February 21, 2012

Home » Akhirnya, Saya Pemenang Ke-3 MINI GIVEAWAY- VIT E SOFGEL COLLAGEN. Thanks Cik Yaya! ^_^

Akhirnya, Saya Pemenang Ke-3 MINI GIVEAWAY- VIT E SOFGEL COLLAGEN. Thanks Cik Yaya! ^_^

Assalamualaikum semua.

Pertama kali saya bersyukur pada Allah di atas kemenangan ini walaupun saya mendapat tempat KETIGA. Mula-mula nak tengok keputusan ini hati saya berdebar-debar nak klik keputusan Cik Yaya ini, tapi kena klik juga nak tau keputusannya. Sekali tengok, ada nama saya. Ya Allah, macam tak percaya saje. Yelah saya join pun suka-suka, tak terfikir pun saya boleh menang. Apa-apa pun, ini contest pertama yang saya menang.
Thanks cik Yaya.
Berikut ialah keputusannya :

TEMPAT PERTAMA
Puan Besar Shaq Yahaya

TEMPAT KEDUA
Wan Noor Aqilah Karim

TEMPAT KETIGA
Solehah Shamsuddin

Oh tak sangka saya menang tempat ketiga. eheee Love u Cik Yaya! ^_^

0 sweet comments: