Lazada Malaysia

Sunday, January 29, 2012

Home » Phat Hijabs 2nd Giveaway

Phat Hijabs 2nd Giveaway

Selamat Datang semua.
Jemput masuk, jemput masuk.



Sebelum saya hendak godek-godek link apa yang PHAT HIJABS ini hantar kat cbox saya yang comel itu,ececeh saya ingin mengucapkan terima kasih banyak-banyak kerana PHAT HIJABS sudi lawat blog saya yang masih (PLEASE BE PATIENT-THIS BLOG IS UNDER CONSTRUCTION) hahaha..malu dibuatnya sebab blog saya masih belum siap sepenuhnya, padahal blog orang lain sudah siap berkurun-kurub abad..ahakkkzzz Tanpa membuang masa, jom kita tengok link giveaway yang dihantar oleh cik PHAT HIJABS kita ni.

Credit to : PHAT HIJABS
Syarat-syarat Phat Hijabs Giveaway : senang aje...
  1. Mula-mula mestilah jadi follower utk blog Phat Hijabs dulu..
  2. Seterusnya, Like FB page Phat Hijabs pula,k..xsusah, klik je 'like' pada box di sebelah kanan blog ni..senang,kan?
  3. Then, bloggers semua bolehla post satu entry dlm blog masing2 dengan meletakkan banner di atas berserta link giveaway ni & sepatah dua kata mengenainya..very easy, rite?!
  4. Lastly, jangan lupe tinggalkan link entry blog anda mengenai giveaway ni di bahagian comment di bawah, supaya kami tahu siapa yang menyertainya la kan..
4 langkah mudah dan anda kini tersenarai dalam calon pemenang giveaway kami!!



Tarikh tutup penyertaan adalah pada jam 11.59 malam 12Februari 2012..selepas itu, kami akan menjalankan cabutan undian..setiap peserta akan diberikan nombor masing2..so, pastikan anda jenguk blog kami selalu utk mengetahui perkembangan semasa k!


Huuhh..letih membebel..Jom kite tengok hadiahhh!!





1st prize : Flowery Shawl + inner cotton + pashmina + red brooch + yellow brooch + small brooches



    2nd prize : Cotton 2tones shawl + inner cotton + 1 brooch

    So, ape tunggu lagi..jom la join!

    *************************************************

    Sebenarnya saya malu hendak bagitahu PHAT HIJABS, tapi kena bagitahu juga yang :

    Saya teringin hendak menang hadiah shawl ini - sebab first time saya masuk GA tentang shawl.
    Saya tahu, mesti PHAT HIJABS sudah tahu yang saya suka masuk GA contest, kan3???
    Dengan rasa merendah diri dan tekun, saya pun cuba-cubalah buat entry untuk GA ini.

    & INILAH HASILNYA.

    Alang-alang menyeluk pekasam, bagi saya sahajalah semua hadiah GA ini..ehehe gurau sahaja.

    Kawan-kawan, jangan lupa untuk 'Like dan Beli Shawl di FB page Phat Hijabs' ini tau!

    Itu sahaja, Assalamualaikum.